Kıyamam dişlerinden dolayıdır bir de 9. Ay gerçekten zorluyor bence bir kaç kişiden de duydum kendimde yaşadım benim oğlum çok zor bir bebek değil ama 9. Ay da keyifsiz olduğu ve bana yapıştığı gün sayısı çok fazlaydı sabredin ve bol bol sarılın geçecek inşallah