Kızım 11 aylık ama düzeltilmiş 9 aylık. Tutunup kalkma var koltuk kenarına tutunup adımlıyor yeni yeni. Doktorumuz yürüteci yasakladı iyide oldu yürüteç olmadan daha güzel basmaya başladı. Yürüme arkadaşı almayı düşünüyorum. Kullanan memnun kalan varsa hem marka hemde şu kadar zamanda alıştı yürüdü derseniz sevinirim 💖