Babylovee maalesef bende istiyordum yaptırmayı fakat yaptıramadık o dönem bebeğimin kakasında bakteri çıkmıştı aşırı ishal durumu olmuştu doktorumuz önermedi bu durum da kesildi tekrar başladı sonra tekrar derken biz aşı aylarını kaçırdık şimdi ise yaptırmanın pek bi anlamı yokmuş ama önemli bi aşı olduğunu biliyorum