ddm-tekin Merhaba arkadaşlar, doğum yapalı 6 ay olacak ama üç aydır bazı zamanlar kasığımda çok şiddetli bir ağrı oluyor. Böyle bir durum yaşayan var mı?
Aysegulkrsd ddm-tekin şimdi bende post acıcaktım bende normal dogum yaptım ama sag kasıgımda bi acı var anlayamıyorum sola göre hafıf şiş gibi niyedir çözemedım
Aysegulkrsd ddm-tekin sıra baktım hastanede sıra yok dogumdan sonra 3 ayda gıdıp baktırmıs tim doktor normal hersey dıkısler ın falan rahminde temiz dedı ama bu acı nedendir
Efuli6161 Aysegulkrsd kasık fıtığı olmasın elinize oynayan bir kitle gelyor mu?doğum donrası ağrı normal değil,mutlaka başka bir doktora görünün kist,miyom,polip olabilir..ağır şeyler kaldırıp ittirmeyin
ddm-tekin Aysegulkrsd bende de sol kasıkta hiç doktora görünmedim ama bir görünmekte fayda var herhalde
ddm-tekin Efuli6161 çok teşekkür ederim cevabınız için 🌸 kitle vs yok kontrol ettim ama dediğiniz gibi bir doktora görüneyim olmadı sezeryandan sonra normal bir şey gibi düşündüm hep
Aysegulkrsd Efuli6161şimdi sıra bulamıyorum ama agrıda degıl acı elıme bişi gelmıyo sadece sag tarafta ödem gibi su toplamış gibi
Efuli6161 ddm-tekin rica ederim çok geçmiş olsun umarım ciddi bişey değildir ama basit bile olsa evde nedenini saptayıp tedavi etmemiz mümkün değil..hemen alın randövununuzu kafanızı meşgul edeceğine bi an evvel gitmekte fayda var🌸
Aysegulkrsd ddm-tekin soktara 3 ayda gıttım işte ama o zamandan sonra mı oldu anlamadım cinsel ilişkiye bile giremıyorum
ddm-tekin Aysegulkrsd çok geçmiş olsun ben de öyle bir şişlik yok sadece ağrı var. İnşallah bir sorun yoktur 🙏🏼
Efuli6161 Aysegulkrsd sızı şeklinde mi eğer sıra bulamıyorsanız gece çok ağrım var diyip acilden giriş yapın nöbetçi doktor varsa ultrasonla bakar
Aysegulkrsd Efuli6161 ewet sızlıyor ama biz izmir tire deyiz bakmıyolar hatta hamıleyken kanamam oldu ona bıle bakmadılar
ddm-tekin Nurzenkin03 benim de özellikle çok ayakta durduğum zamanlar daha fazla hissediyorum. Yarın doktora randevu aldım bakacağım ne varmış 🤷🏼♀️
Aysegulkrsd Alpinyo agrım geçti yalnız hasta oldum galıba ondanmış su an bi ağrım yok Allaha şükür ılk defa adet kanamam geldi ve çok sancılıydı hiç böle olmamıs tı sancı çeker gibiydi