Çok üzücü talihsiz bir olay yaşadık.. sanki 10 yıl yaslanmış gibiyim hala etksiinden çıkamadım ki ben serin kanlı olaylara sakın yaklaşan biriyken annelik bambaskaymis evlat olunca çok başka oluyormuş..
Öncelikle çok şükür elhamdülillah demek istiyorum ki bebeğime bişey olmadı❤️🙏 bir kaç gündür çok misafirim geliyor başımın üstlerinde yerleri var ama insanın kafasi dağılıyor haliyle, bugünde çok çok sevdiğim dostlarım Bebek görmeye geldiler birlikte yemek yiyecektir hazirlik yaptım Melisa’m uyandı bende siz yiyin dedim eşim yesin o tutar bende öyle otururm masaya neyse eşim bitirdi aldı bebeği ben oturdum yiyoruz o esnada eşim bebehi kanepeye koydu oyun yapıyor ona ayakta eşim bebek kanepede hemde muhabbet ediyoruz hep birlikte ama nedense benmde sürekli eşime ‘gozunu çocuktan ayırma’ diyesim geliyor ama pinpirikli kadın modunda olmamak için zatende bebeğin yanında olduğu için dile getirmedim….işte anne hissiyatı… Biranda ya 1 saniyelik zamanla Melisa yuvarlandı ve yere düştü 😔😔 şuan bunu yazarken bile yüreğim ciz ediyor.. ben tabi kendimden hiç beklenmedik bir hareketle şoka girip ağlamaya başladım çocuk gibi herkes ayağa kalktı bir kargaşa eşim bebehi aldı ama ağlıyor tabiki ben ağladıkça daha da şiddetlendi ben sürekli hastaneye gidelim hemen hemen dediğimi hatırlıyorum eşim dolastirdi evin içinde Melisa sustu hemen kendine geldi hemen kucağıma aldım baktım basina falan eşim dediki ayağımın uzerine denk geldi kafası yere gelmedi korkma falan dedi, hemen doktorunuzu aradım ‘bebegi soyun yatağa yatırın hareketlerini gözlemleyin, kolları bacaklar gözleri eskisi gibi mi bir sıkıntı görecek misiniz bakın, yüzüstü dönmek isterse engel olmayın inceleyin dedi egerki eşiniz ayağının üzerine geldiğinden eminse ve bir sorun gormuyrsaniz panik yapıp hastaneye gitmenize gerek yok’ dedi hemen söylenenleri yaptık çok şükür ki iyiydi bir sorun gözükmedi eşimde eminim ayağımın üzerine denk geldi kafası dedi kanepede alçak olduğu için şükür çok sert düşmüş olmadı.. 2 saat boyunca kontrol ettik kendi uyku saati geldi uyudu.. ama ömrüm gitti yüreğim ciz etti ne zormuş anne olmak dedim ve ozaman bir kere daha sağlıktan öte yol yok dedim. Rabbim evlatlarımızı korusun, şifa bekleyen yavrulara şifa ailelerine sabır versin 🌺💓