Mommyyigit Kızlar bebeğim 5 aylık hala araba da durur mu diye tek başıma onunla bir yere gidemiyorum illa biri bakarsa arkada öyle gidiyorum siz nasıl yapıyorsunuz duruyor mu bebişler
BirAlparslanAnnesi Mommyyigit oto koltuğumana koyup camını açıyorum müzik açıyorum elinede kitabını veriyorum zaten bebeğim seviyo araba yolculuğunu ama benimki 18 aylık tabi 9.aydan beri kullanıyorum onunla
mervemir- Mommyyigit günü gününe tutmaz ama genelde uykudan kalkınca hemen emziril çıkarım 😅5.5. Aylık benimki de bide oyuncaklar falan veriyorum önüne ilgisini çeksin diye
Taze1mom Mommyyigit genelde uyku saatlerinde yolculuk yapmayı tercih ediyordum arabada uyutup koltuğuna koyup yola devam 😂
Ayln1613 Mommyyigit ben 4 saatlik araba yolculuğu yaptım iki saat uyudu diğer iki saat de ise şarkı konuşma arada mola verip emzirme vs derken geçti İki aylıkken ilk kez tek araba sürdüğümde kızım ağladı o esnada park ediyordum çok panik oldum arkamdaki araca hafif çarptım bu ders oldu panik olup aynaları ihmal etmiyorum artık 😂
Umay55 Benm kızım kadar arabadan nefret eden oto koltuğuna oturmamak için kendini yerlere atan çocuk görmemiştim ben. Arkada benm kucağımda bile zor duran bi bebekti. 1 yaşına doğru faland glba telefnda bişeyler açıyorum önüne aparat almıştım telefnı tutan. Anca öyle gidebiliyordk zamanla onı da bıraktık tabi şimdi 2.5 yaşında heryere isteyerek dışarı izleyerek gidiyor
Oznurrrrrrrrr Benimki sadece arabada duruyor o yüzden ilk once 5dk yollari tercih ettim somdi 7 aylik yarim saat yol sıkıntı nolmuo uykusu oluo dönüşte uyuyor zaten
Song Bir an once başlayın zaten sıreklı olunca alışıyorlar,cok çığlık kıyamet yaşadık ama çocuk muzıklerı acıp bir yandan da bennde söylüyorum .ya da elıne mınık sinir ya da ekmek felan verıyordum bazen araba kıtap
Ates_mami Mommyyigit 3 oğlum var. 5 yaş 28 aylık ve 16 aylık. 3 ünü de oturtuyorum arkaya. Küçüğü oto koltuguna. Diğerleri koltukta kemerli. 3 u arkada gidiyorum heryere. Küçükler yeni doganken de aynıydı bu durum. Benimkiler yolculuk seviyor sorun olmuyor o yüzden. Olur da arkada kavga çıkarsa o zaman zor. Ayırabilmek için durmam lazım 😀🤦
Elif2409 Mommyyigit bebekliginden beri tek başıma kontrollerine fln götürüyorum. dışarıya da çıkıyorum. Küçükken rahatlatıcı müzikler açardım pek sıkıntı çekmedim. Smdi 18 aylık çok uykusu olduğu halde bazen evden ağlayarak çıkarız ama oto koltuğuna oturup araba hareket ettiğinde susar 🥰
Eceninannesi33 Mommyyigit Ben 40 lıyken bile sürmüştüm ama eşim çok kızmıştı. Bebek ağlar mı diye tedirgin oluyordum ama ağladıgında kenara çekiyordum susturuyordum sonra yola devam ediyordum şu an oto koltugunda oturuyor etrafa bakıyor şarkı çalarken heyecanlanıyor nereden nereye 😄
2103mnl 5.5 aylık 2gun önce tek gitmeyi denedim yarım saatlik yolda 10 kere durdum bizimki tek durmuyor malesef
JackDaniels Mommyyigit Ben başından beri kullanıyorum. Ama benim bebegim oto koltuğunu seven bi bebek😂