Bebek321 işte benim olursa üçüncü olacak bu yüzden daha çok korkuyorum, ilk bebeğim kolikti buna rağmen ikinciyi istedik seve seve doğurdum ama üçüncü İçin hiç hazır değilim 😅 sizin ikinci olsa hiç sorun değil bencede ikisi beraber büyür arkadaş olurlar