4 aylık oldu oğlum. aşıya götürdüm sağlık ocağına oradaki tatlı hemşiremiz bize VEGAFERON 50 mg kan ilacı başladı günde 4 damla aç karınına. Biraz araştırdım hiç iyi yorumlar okumadım ya..Sizler ne kullanıyorsunuz yada bu ilaç hakkında bilgisi olan var mı..?