Miniksutanesi Merhabalar, 7 aylık bebeğim var , 3 aylikken adet olmaya başladım düzenli de oluyordum bu ay 4 gün gecikti evde test yaptım negatif çıktı hala da olmadım çok stresliyim hamile olma durumum var mıdır