1 hafta sancım var diyip hataneye gittim normal doğum istedim diye.. Her gittiğimde doğum sancıaı değil bu diyerek nöbetçi doktorlar eve yolladı kendi doktorumda daha doğuma var dedi.. Enson hastaneye gittiğimde nöbetçi doktor hergün geliyorsun böyle normal doğum yapamazssın sezaryen ol sen dedi.. Ben normal doğum istyrm tabi.. En sonunda yok bu böyle olmucak alın beni sezaryena sancı çekiyorum ama doğum sancısı değil diyosunuz dedim .. Bebeğim karnımda kakasını yemişve enfeksiyon kapmıştı.. ebe iyiki sezaryen demişssin yoksa bebeğini kaybedebilirdin dedi.. 1 hafta yoğun bakımda kaldı her 3 saatte bir süt sağıp götürdük, her gittiğimde ağlayarak eve dönüyordum sanki.. 3 yerinden damar yolu açmışlardı..Elleri mosmordu.. bi kez yanımda öyle bi kustuki burnundan bile kusmuk geldi .. Allah beterinden korusun yavrularımızı.. Sizi okurken ben halime şükrettim.. Allahım kimseyi yavrusuyla sınamasın.. Çok geçmişler olsun.. Bir daha yaşatmasın ..