Leylasiva Alanya da dogum yaptım. 2.5 aylık olana kadar ordaydım. Ben ne giyiyorsam bir tık üstünü giydirdim. Terlemesi daha cabuk hasta olması demek. Sadece kafasına dikkat edin, kulaklarına. Hava rüzgarlıyken şapkasını taktım hep. Ama terletmemek de lazım. Havalar gittikçe ısınacak dbakırda. Haftaya 35 leri göreceğiz gibi. Bir zıbın, üstüne uzun kollu ince bir body yeterli olur bence bu zamanda.