2prensesannesii Snadiye ben 5.aydan beri kullaniyorum ama kaşık degil daha sıvı biberonla veriyorum. Meyveli irmikli ve balli irmikli cesitlerini kullandim hep
Yenievliiiiii Bende beş Bucuk aydan itibaren kullandım karışık meyveli olandan.bi kutusunu iki defa yediriyodum.ama çok yedirmedim yinede çünkü onu yiyince sütümü çok emmiyo kızım