Ay kızlar post açmıştım kızım klozete oturmuyor lazımlıkda kullanmak isteöiyorum diye , üstünden bir ay geçti tabi ben bu biray boyunca hep kızıma büyüdün artık abla oldun sende büyükler gibi beze değil tuvalete yapmalısın şeklinde öğütler verdim arada tuvalete yapmak istermisindiye sordum .bugün bezinden rahatsız oldu ve çıkarmamı istedi ,ardından çişini yapmak şstermisin diye sordum evet dedi hemen basamağını aldı ve tuvalete koştu ay inanamadımtuvalete oturdu 🤭 ve hemenbaşladık ilk ikisinde çiş yapmadı ama üçüncü götürüşümde çişini yaptı.şimdi yatağına alez serdim .gece bağlamıcam ama yatmadan süt içti 10 gibi. Birazda su istedi .şimdi uyandırmalımıyım ,uyandırırsam ne zaman uyandırmalıyım o sıvıyı mutlaka çişe döndürcek çünkü