Civcivim_mira Kızlar bebeğim prematüre doğdu şuan 7 aylık ama düzeltilmiş 6 aylık sidefer kullanıyordum. Ama newvit damlaya geçicem kullanan var mı? Prematürelerde kaç damla oluyor bilgisi olan var mı?
21zeynep72 Civcivim_mira merhaba o Damla ne içindir benim de kızım prematüre doğdu 1 kilo doğdu 28 haftalıktı dünyaya geldi
birmelekannesiiiiii Civcivim_mira biz Ferrum kullanıyoruz ama şimdi Ocean microfer alicam içeriği en temiz oymuş araştırdım baya bi.