Merhabalar kızım yaşına yeni girdi eşimle 2. cocuğa sahip olmak istiyoruz. Ama tabi herkeste olduğu gibi kaygılarım var yaşlarının yakın olmasını istiyorum beraber büyütmek istiyorum sezeryam doğumluyum bu arada kızım 7. Ayında gece beslenmesini ve beşikte sallamayı bıraktı yatağına yatıyorum kendisi uyuyor kesintisiz bi gecr uykusu var. 2 cocukla dışarısı vs zor olacaktır hatta birçok şeyden geri kalabilirim tabiki bunlar cocuğumun sağlığı sıhatınden önemli dğeil ama ilk cocuğum ilgisiz alakasız kalırmı çok önemli bi karsr sizin fikrinizi alabilir miyim bu konuda 🙏🏻