Ece0101 Merhabalar kızlar 2,5 yaşında bi kızım var artık bakıcı yada kreşe vermek zorundayım Annem bakıyor bayadır ayrıca uzun bi sürede ayrı kalmak zorunda kaldık. çalışan anneler fikirlerinize ihtiyacım var
Naydin Ece0101 kesinlikle kreş. Evde tel başına hiçbirzamab kreş gibi olmuyor. Hem sosyalleşmesi hemde gelişimi için kesinlikle kreş. Birinci çocuğumu bakıcı büyüttü aklım olsaydı kreşe verirdim. 2. Çocuğum 2 yaşına girsin direk kreş inşallah. Evet hasta oluyolarlar ama 3 yaşında göndersenizde hasta olacak. Bağışıklıpı kuvetlenene kadar.
Woody Merve5306 kizima su an bakici bakiyor. 25 aylik. 1 yildir beraberler. Tasinma durumuma bağlı olarak 33 ay gibi krese gecis yapmayı düşünüyorum