Merhaba arkadaşlar oğlum 33 aylık bu zamana kdr sürekli yavaş yavaş tıvalete tutmaya alıştrmaya çalıştık falat olmadı 10 gün önce çıkardık bezden rahatsız olur bırakır diye fakat hiç işe yaramıyor asla yapmak istemiyor 1 defa bile çişim geldi demedi tutuyoruz yapmıyor kalkıp ortalığa yapıyor 10 günde hiç bi gelişme yaşamadık herşeyi anlıyor konuşuyor kendini ifade edebiliyor var mı aynı şeyi yaşıyanlar ne yapacağımı şaşırdım 😞