Her akşam 7ile 9.30 arası ağlama krizi tutuyor bebeğim 2aylık olacak. Sebebi ne olabilir sizinde oluyor mu? Ben gaz diye düşünüyorum alttan çıkarmaya başlayınca rahatlıyor ve 10a gelirken uyuyor. Emmek istiyor ama emmeden ağzındayken ağlıyor. Hep aynı saatler.