Nealakasivarrr çok gemiş olsun. Ben çok erken Doğum yaptım bebeğim çok küçüktü ama odamda bir bayan vardı onun bebeği 41. Haftada 4 kg doğdu ama normal olarak ve o da yemiş diye küvezde kalıyordu ama sonra iyileşip çıkmış doktorum demişti. Kuzenimin bebeği şimdi 3 yaşında ondan ciğerinde su vardı küvezde 15 gün kalıp çıktı o da 38. Haftada planlı sezeryan doğdu