ElaZeyAras Merhaba ,ürününe teklif verdi ve bende kabul ettim burundan sonra ne yapacam nasıl ürünümü gönderecem .pek bir bilgim yok bana yardımcı olmak isteyen varmı ?
Baakpnr- ElaZeyAras ürünü satın alacak siz de kargo kodu oluşturucaksınız ve o kod ile ürünü kargoya vereceksiniz sadece başka bır sey yapmayacaksınız . Sipariş alan kişiye ulaşınca da paranız yatacak hesabınıza
Balbeby ElaZeyAras aynı şekil karşı taraf satın aldikdan sonra kod alıp kargoya vericeksin Kullanıcı adınız ne bu arada takipleselim
DerenDuha ElaZeyAras teklif üzerine karşı taraf ürünü satın alırsa sattıklarınızdan kargo kodu oluşturup kargo koduyla kargo firmasına ürünü 3 gün içinde verebilirsiniz
ElaZeyAras DerenDuha anladım çok teşekkür ederim .peki bebeğime kullanmadığım avent emzikleride sata biliyormuyum
ikiartibirfilm ElaZeyAras Teklifi kabul ettiyseniz alicı için 24 saat geçerli oluyor sepete ekleyip satin alirsa size bildirim geliyor tebrikler ilk siparisini aldin diye daha sonra uygulamaya girince siparişlerim kısmi oluyor oluyor zaten orda satin alinan ürün gorunuyor üzerine tıkladiğinda size kargo secenegi sunuyor doluluk durumuna göre kargo firmalari sıralaniyor iste ptt sürat aras yurtiçi diye yan kisminda bos veya dolu yaziyor boş yazanlardan secimini yapiyor mesela ptt bostu benimkilerde hep onun uzerine tiklayip seç dedim kargo kado veriyor sana o kodu ss alirsin sonra urunu paketlersin kargoya goturursun zaten kargo firmasi sana paket yapmiyor kendin paketlemen lazim gittiginde kargo personeline kodu gosteriyorsun onlar aliyor zaten urunu başka hocbir seyle ugrasmiyorsun .
ElaZeyAras ikiartibirfilm merhaba ürünü sattım . Nasıl kargoya vereceğim . Sadece sipariş numarası var. Yazdığınız gibi doluluk yada boşluk durum goremedim uygulamada .
TlhErva65 ElaZeyAras o size parasını atacak sizde o kişi hangi kargoyu istese ona vericeksiniz adres falan öyle
ikiartibirfilm Elam34 alıcı öder i seçerseniz alici ödüyor satici derseniz dolap sizin kazancinizdan kesiyor
ikiartibirfilm Elam34 siz ürünü eklediğinizde orda çıkan sayfada doldurmuş olmaniz lazim he şuan için şüphedeyseniz ürünün uzerine tiklayin sayfa sağ altta urünu güncelle diyor ordan gorebikirsiniz kargoyu kim öder yaziyor.Alicı öder ise de kargoya gidip kodu gosterdiğinizde soruyorlar alıcı ödemeli mi diye.Ürünü gönderdikten sonra da alicınin sistem üzerinden onaylamasi lazim teslim aldiğinda onay geldiğinde para sizin hesabiniza yatiyor sizden ordan banka iban bilgilerinizi girip banka kartiniza aktarabiliyorsunuz
ikiartibirfilm Elam34 tabi bu kısım sipariş girildikten sonra oluyor bazen tekliflere geri dönüş olmuyor zaten satın alinirsa uygulama üzetinden bildirim geliyor ve izlemeniz gereken adımlar belirtiliyor yani karmaşık birşey değil merak etmeyin 😊
Elfvli ElaZeyAras satın aldı mı peki ? Eğer satın aldiysa kargo kodu oluşturmanız lazım. Sonra o.kod ile ürünü kargo.yapacaksiniz. alıcının adresi otomatik olarak çıkıyor. Başka birsey yapmanıza gerek yok.
ElaZeyAras Elfvli daha satın almamış sanırım .sadece teklif verdi bende kabul ettim . Pek bilgim yok öğrenmeye çalışıyorum 😑☺️
Elfvli ElaZeyAras 😁 her kabul edilen teklif satın alım ile sonuçlanmiyor malesef. Insallah alır diyelim o.zaman.
Jerfi Nltka Ürün eklenirken orada seçenekler var,alici öder/satici öder diye. Hangisini işaretlediginize bagli. Eger siz bir urun alacaksaniz,, zaten sepette kargo ucreti ayrica belirtilmisse siz oduyor oluyorsunuz.