Halime0638 Mihrimahmmmmmmmmm anne sütü alan bebek icin normal deniyo ama bende ilk 1 ay anne sütü verdim her altını değiştirmemiz de kakasi olurdu hala da oyle yani her 2 saate kesin kakasini yapmis oluyor ama normal deniyor diye biliyorum
Ikrazumra19 Mihrimahmmmmmmmmm o donemlerden benim kizlarim nerdeyse her alt degistirmede az da olsa yapardi takip doktoru varsa bi sorun bencd
hpyme Mihrimahmmmmmmmmm mama alıyorsa normal. Kullandığınız mama kabızlık gaz yapıyor olabilir. Süt ile besleniyorsa gazdan dolayı ıkınmasını tam yapamayabilir.