Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık iki hafta civarıdır hep memeyi reddediyor burda okuduğum kadarıyla çoğu kişide bu aylarda olmuş nasıl başa çıkabiliriz uyurken içiyor sütümü ançak uyanıkken çok zorlanıyorum her yolu denedim kilosu da az olduğu için mecbur iki defa kadar mama takviyesi yapıyoruz sizin bebeler nasıl genel olarak neler yapıyor