Adesbade Merhaba. Bebeğim 6. Ayını bitirmem üzere. Dişleri fena kaşıyor 😐 önerebileceğiniz jel ya da dişlerini kaşıması her hangi bir şey var mı?
AygulSina Adesbade jel onermem ne kadar organikte deseler illa var bisey iclerinde alerjik vs. Dis kasiyicisi zurafa sophie aldim ogluma yuzume bakmadi😂 ama arkadasimin oglu nerdeyse yiyicek kivamda baya iyi ama iste bebek severse
SumeyraErva Adesbade jel olarak kizimda dentinox kullnmistim ama organik bisey istiyorum dersen yengem kizina pirasayi veriyodu hem acisini aliyodu hemde rahatlatiyodu