GameOver Nisakusum bende çok istedim normal doğum ama benim istememin asıl sebebi ameliyattan korkmamdı ama nasip olmadı kızım poposunu kanala yerleştirince pozisyonu bir türlü değiştiremedik ama olsun önemli olan sağlıklı olmamız😇