smnrlkn Selam kızlar, Medilife da doğum yaptım. 1. Ay kontrolüne gideceğiz kalça ultrasonu falan da var yapılacak. Sabit bi doktorumuz olsun istiyorum numarasını falan da verebilecek. Memnun kaldığınız doktor var mı?
Arzuuk62 smnrlkn ben reyap hastanesine gidiyorum behsat beye çok ilgili bi doktor makatından tut her yerine kadar kontrol ediyo
dlrkrn @smnrlkn Medilife’da Ali Müsevitoğlu var 1 yaşına kadar ona gittik gayet memnunduk. Daha sonra değiştirmek zorunda kaldım çünkü Medilife inanılmaz kalabalık ve sıra beklemekten çok sıkıldık
smnrlkn dlrkrn 1 ay 3 günlük olduk ve 1. Ay kontrolüne gitmemiz gerek taaaa öbür haftaya var randevu acaba beklesem mi ay napsam
Berraksnmzz smnrlkn Bizde Ali Musevitogluna gidiyoruz bazen randevu almadan gidiyorduk kalabalık değilse alıyor sorun etmiyor ama bu haftasonu gittik aşırı kalabalıktı haklı olarak alamadı.
Arzuuk62 smnrlkn biz daha yeni çekildik Önce muayene için kayıt açtırdık muayeneden sonra da kalça için randevu aldım 300 tl kalça çekildi
Arzuuk62 smnrlkn bütün her yerde öyle ama önce muane kaydı açılıyo sonra kalçaya geçiyosun kuzenimin çalıştı hastaneye sordum oda aynısı dedi
Arzuuk62 smnrlkn maleseff aldılar ama kız arkadaşımda gitti bağcılardaki medilifeye ordada almışlar muane
smnrlkn Arzuuk62 her yerde öyledir tabiki de sadece eski postlarda 100 tl yi görmüştüm fiyat artışına oo dedim😅
Edagg Kızlar kalça ultrasonu ne kadar benide bilgilendirirmisiniz. Beylikdüzündeyim medilife vs başka hastanede bilgisi olan varsa lütfen
Arzuuk62 smnrlkn kız ben en son 120 kontrole gittim 1 ay sonra yine gittim 200 verdik şok olduk allah yardımcımız olsun
Elfasln_ Merhaba bende medilife doğum yaptım 9ay boyunca bedia zeynep hanıma gittim kesinlikle tavsiye ederim çok tatlı biri. Fakat doğumumda yoktu yurtdışına gitmesi gerekti gece nöbetçi olan ali beye denk geldik fakat oda iyiydi.