Kızım 2buçuk aylık, ben de boroosh baby kullanıyorum ve de çok memnunum. Soranlara da hep önermişimdir. Solomomun her yöne modelini alacaktım ama yukarıda paylaşılan Tülin ebenin paylaşımını görünce vazgeçtim, zaten fiyatıda ben alana kadar 3 katına çıktı 😁 ama boroosh babynin fiyatı gayet uygun kaldı diğerlerine göre, üstelik bebişe göre çok kolay ayarlanabiliyor olması aşırı rahat. İyi ki almışım, her gün kızımı kanguruya koyup yürüyüşe çıkıyorum.