Kızlar bebeğim şuan 45 günlük 2. Ayından itibaren kanguru kullanmak istiyorum çünkü gerçekten bazen kahvaltı etmeye vaktim olmuyor eggbaby ergonomik kanguru var içinde yastığıyla 0-3 aylarında kullanılır diyor. 2. Ayında kanguru kullanımına başlayan var mı, ilerde sorun olur mu