Kızımın başı sürekli terliyor ama elleri falan serin göğsü de serin bide bı saat içinde üç kere kustu sebebi ne olabilir hero baby yedirdim onu kustu iyi gelmedi mi dünde yemişti böyle yapmadı çok mu yüklendim acaba çocuğa 6 aylık bu arada antibiyotik te kullanıyor oksurdugu için çok bunaldım hergün yeni bişey çıkıyor bitmeyecek mi bu hastalık kendimden nefret eidyoeum artık bakamıyorum ben galiba kendimi paraliyorum ama.olmuyor demek ki