Tombisss valla benim de boğaz,göz,burun,kulak hepsi fena kaşınıyor , kızarıyor kötü oluyorum ilaç ve spreyler kullanmazsam bayılırdım herhalde 😫 doğumdan sonra çıktı bu bende. Bu sene 2ci sene oldu nisan aylarının sonu öayısın başı başlıyor. Hazıranın sonuna temmuza kadar sürebiliyor bıktım gerçekten ne kötü şeymiş alerji