selam kızlar
benim bebeğim resmen meme reddi ile doğdu ne yaptıysam asla memeyi almadı 5 aylik oldu hala sağarak besliyorum sütüm çok çok fazlaydı hic mama kullanmadım ama kısmet emmedi oğlum çevremde herkes emziriyor bebeğini tüm arkadaslarim 24 ay emzirdi en az ama ben sağmaktan yıldım artık 24 ay yapamayacağim sanırım ama emzirmek çok isterdim o bağı kuramadim gibi hissediyorum eksik hissediyorum kıskanmak değil asla sadece çok özeniyorum iki üç sene emziren annelere bir daha çocugum olursa emmemesinden çok korkuyorum 😞