Merhaba anneler bebeğim 2 aylık, emiyor. Başlarda ememediği için sürekli sağıp besledik. Şimdi de günde bir kez biberon istiyor akşamları ağlıyor. Biberonla beslendikten sonra da şiddetli ağlamalar geliyor ve midesinde hıçkırık gibi bir hareket oluyor bu sırada. Karnındaki o hıçkırık gibi hareket olduğu sürece korkunç ağlıyor canı yanıyor. Bu karnındaki hareket reflüden mi gazdan mı kaynaklanıyor neden oluyor anlamıyorum bilen varsa söyleyebilir mi 🥺🥺 bazen sabaha karşı emdiği zaman da oluyor. Bunu engelleyecek yapabileceğim bir şey var mı 🥺