Kızlar selam , katı gıdaya cumartesı gunu basladık yumurta sarısı pekmez kabak havuc patates bazı meyveler , öğün olarak karısık yazdım. Bunlar bıttıkten sonra neler yaptınız? Bebegımde hala gaz sorunu varbu arada bu ortalama ne zaman geçer bılgısı olan varsa aydılatabılırmı benı? Bırde ek gıdayı verdıkten ne zaman sonda emzırıyosunuz normal rutındemı?