Merhaba anneler, 9 ay 15 günlük kızım uykusundan hıçkıra hıçkıra ağlayarak uyandı hatta bi ara sesi bile kesildi resmen. Biraz zor susturduk şuan rahat uyuyor. Çok şükür herhangi bir sağlık problemi yok ve bu 2. Oluşu. İlkinde rüyadır diyip geçmiştim ama 2.de olunca endişelendim. Dişleri çıkıyor varmıdır bununla alakası? Yaşayan varmı?