findiginannesi_ Kızlar hayırlı akşamlar düğünde takılan altınları bankaya koyan varmı acaba yazabilir mi bana bir kaç sorum olacak
findiginannesi_ Berilsmom13 Merhaba kasa ücreti aylık mı oluyor yıllık mı acaba birde kasa ücreti nedir
findiginannesi_ iremceren Merhaba kasa ücreti aylık mı oluyor yıllık mı acaba birde kasa ücreti nedir
Fygt findiginannesi_ yıllık 400 TL ödedik ama bu sene değil tabi geçen sene koymuştuk ŞUan ne durumda bilmiyorum gidp bi görüşmeniz gerekir
melrosee findiginannesi_ Yıllık oluyor, biz 475 veriyoruz ama sözleşmemiz eski . Şu an ki fiyatı bilemiyorum, bankadan bankaya değişiyor .
Berna2205 findiginannesi_ kasa ücreti yıllık oluyor / bu yıl daha ödemedik ama sanırım 1500 e yakın olur . Bu küçük boy rakamı bu arada
iremceren findiginannesi_ bizimki yıllık En son 400 küsür verdim orta boy kasa 5 sene olcak temmuzda kullanıyorz aktf bi şeklde
Eymen-asya Yıllık oluyor kasa boyutuna görede fiyat değişiyor ben 7 senedir bankada tutuyorum 315 tl ile başlamıştı şuan 780 veriyorum yıllık zamanı gelince hesaptan parayı çekiyor
iremceren Berna2205 bizim iş bankası ama güncel fiyatları bilmiorm 2022 bitişinde ne ödicem merakla bekliyorm ama 😂 bi de benm şube içi değişklk vs durumları oldu kasalr değişti vs şu an bu kadar uygun olmayabilir mutlaka bi telefonla bilgi alın bunlara da zam gelmezse hatrım kalır 😒😒😒
findiginannesi_ Mbebeh Hiçbir zaman vermeyecektim zaten yeni almışım altınları yarısını da alamadım henüz bankaya koycam sıkıyorsa alsınlar ordan
Berna2205 iremceren bizim de iş bankası ama biz geçen sene 800-900 gibi bişey ödedik ondan şaşırdım . Ve bizde küçük boy kasa kiralamıştık 2018 de . Herhlde illere göre değişiyor mu rakam bilmiyorum