Elsime Kızım 13 aylık henüz daha kendisi yürümüyor benim desteğim ile adımlar atıyor ilk ayakkabısını ne zaman alıyım
Naziferabia Elsime bende burada bekleyim. Bebeğim 8 aylık elinden tutunca dışarı çıkınca falan yürümek istiyor Bi kaç ay sonra almayı düşünüyorum ama doğru mu aceba
HLmom Elsime kızım ayın 29 unda 10 aylık olacak ben aldım adım atarken parmak ucuna basmaya alismasin diye
Nilunas Benim kız da ağustos ta yaşına girxek bende erken alınması daha iyi oluyormuş diye duymuştum bilmiyorum doğru mu
Pinkzone Kitapta ilk evde çıplak ayakla yere bassın diyor.. ne zaman istekli olursa yürümeye o zaman alayım diyorum. Sonuçta ayaklarida büyüyor.. 19 alsam olmayabilir de 🤷🏻♀️ ben vicco alacağım arastirdigimda en çok bu markayı ovduler.