Merhabalar arkadaşlar bebeğimin bezinde İdrar yerinde azıcık kan görüyorum son 3 bezinde doktora sordum hormonlardan dolayı böyle olabiliyor dedi. Ama sizlere de sormak istedim böyle bir durum yaşadınız mı ya da duydunuz mu endişelenilecek bir durum olabilir mi ?