Defnetosveannesi Arkadaşlar Merhaba, 10 günlük bebeğim var. Dün akşamdan beri ateşi 37 derece. (Kulaktan) iştah vs. Normal, ama 37 Yüksek değil mi 🥹 Daha önce baktığımda 36 civarı çıkıyordu.
gokceyasss Defnetosveannesi 37 korkulacak bi ateş değil üzerini açın kalın giydirmeyin ev 22 derece olsun
Tirtil35 Defnetosveannesi koltuk altindan ölçün 37 ve üzeri ise ateş kabul ediliyor ve yenidoganda ateş yoğun bakım sebebidir susuz kalmasın bol bol emzirin doyduguna emin olun