Asyam140820 aaa, ne güzel o zaman. Benim küçük kardeşim var, annem kardeşim bebekken emmeyi bıraksın diye herşeyi yaptı, saç bile yapıştırdı bantla düşün 😅toz biber, karabiber, tuz, her şey denedi, en son çay içiyorduk, dedi ki şeker süreyim dur Bi umut, şeker sürdü kardeşime dedi bak pis, tabi emdi yine, tadına baktı beğenmedi, emmedi, bidaha da istemedi kız. Pis diodu istemiyordu 😃 şekerle bıraktı yani düşün. Çok garip Bi kardeşim var 😅 bebekler şeker ister bizimki şekerli meme istemedi. Bende bıraktıramazsam şekeri deniycem. Daha 4 aylık kızım 😊sende dene bakalım Bi umut 😃😃 yaz buraya