Kizlar dün ogluşum 1. Ay aşısı oldu cok şükür ateşimiz felan olmadı ama, dünden beri cok guzel sakın sakın uyuyor (maşallah ) kendine kendinede ard arda pirt pirt gaz çıkartıyor bu kadar cok gaz cikarmasi normal mi dışarısı dün biraz esiyordu acaba üşüttü felan ondan mi bu kadar çok gazlı ?