Papatya58 Oğlum 8 aylık. Az önce serum fizyolojik sıkarken eğip sıkıyordum her zaman birden kendini geri çekti dümdüz sıkmış oldum biraz öksürdü kızardı falan korktum ben de 😞 Bir şey olmuş mudur?
boncukannesi123 Babyyy42 sorun olur mu bilmem ama neden öyle yapıyorsunuz ya da anladığım doğru mu ? Çocuk yatar pozisyonda mı ? Benim için en kolay lavabo önünde ellerini ve ayaklarını tutup serumu yapmak oluyor sonrasında yüzünü yıkıyorum