Merhaba arkadaşlar bebeğim 22 günlük mama alıyor sütüm az olduğu için bu da onda kabızlık yapıyor mamanın içine zeytinyağı koy dedi doktor yapıyorum ama faydası yok fitil kullanıyoruz doktor önerisiyle sadece öyle kakasını yapıypr diğer türlü yapmıyor ne yapabilirim sizce