Kızlar doğum yapalı 8 ay oldu, hala daha kendimi toplayamadım yani şöyle bakım yapıp fiziksel olarak kendimi iyi hissedemiyorum sürekli evde olunca kendime bakasım gelmiyor, onceden cok bakımlıydım saçımdan tırnağıma kiloma makyajıma her şeyime dikkat ederdim ama şimdi her gün aynaya bakasım gelmiyor saç baş kıyafet vs gördükçe bu ne halin kızım diyorum ama cocukla bütün gün evde ne saç ne baş ne üst kalıyor zaten dikkat etsen de.. öyle olunca da dikkat etmemeye başladım. Napıcam var mı benim gibi olan biraz gaz verelim birbirimize Allah aşkına yaa