Oglumunannesiyim__ Nurellllaaa bende indirim de aldım ama oğlum 11 aylık hala yürümüyor büyük aldım o yüzden ama çok güzel yumuşacık
Gygy Nurellllaaa bebeğiniz yürüyünce alın derim. Ben aldım oğlum geç yürümeyi seçti ve ayağının üstü biraz tombul sanırım giydirmesi de çok zorlandım pek kullanmadım yani bisa gitti