LadyGugu Bir sene, iki sene önce alınmış ürünü, şimdiki fiyatının yarısı üzerinden satmak bana doğru gelmiyor. İkinci el ürün, kullanılmış, yıpranma payı var. Sizin için demiyorum ama dolap uygulamasında sıfır fiyatının üzerinde yazan çok oluyor. Onlar bence fırsatçı. Enflasyon sadece satıcıya mı var, alıcıya da var? Maaşlar iki üç katına çıkmıyor ama fiyatlar sürekli yükseliyor. En azından ikinci el piyasasında daha düzgün rakamlar olabilir.