Hanımlar merhaba. Bu ilk gebeliğim. Doğumum aşırı zor geçti. Çocuk doğduktan sonra 4 saat kadar küveze aldılar. Ardından 11 günlükken gece uyumama ve ateşle hastaneye gittik direkt özele sevk verdiler. Enfeksiyon kapmışız 😖 şuan yoğun bakımda yer kalmaması sebebiyle taburcu ettiler ama sonuçlara baktığımda troponin 234. Aşırı yüksek yarın özele götürcem ama çocuklarda böyle yüksek mi oluyor bilen yaşayan annelerimiz yardımcı olabilir mi?