Woody Her hastalık türevi çok zor. Biliyorsun yeni ayaklandı benim kızımda Rotavirüs geçirdi. 1 hafta hastanede yattık, öncesi evde geçirdi kusma ishal. Her gün iki günde bir acilde. O kadar zordu ki, ağlamaktan gözlerim acıyordu. Sürekli damar yolu çıkıyor haraket ediyor yeniden deneme.. İshal ve kusmadan damarlar zor bukunuyor çok kötüydü.
İnsan çok üzülüyor, çaresiz kalıyor olmaya daha çok üzülüyor sinirleniyor. Bir an önce iyi olsun.
Denedin mi kekik çayı?