Woody 1 tatlı kaşığı verebilirsin. Sabah akşam olarak ondanda çünkü küçük değil. İdeal.
Pekmez balgam oldugunda sen ye daha çok tıkıyor doktor da pekmezin arttırdığını söylemişti.
Bu arada nefes için, ciğerleri, öksürük falan kekik çayı öneririm. İçebilir bir fincan demişti doktor ıhlamur gibi demliyoruz,kaynatmıyoruz. Bir guxelde Ilıyınca balını köy karıştır içir. Kekiğini süzebikirsin. İçir 10 dakika icinde iyi gelecek nefes alışı rahatlayacak, hırıltısı azalacak farkedecksin.
Serumu çek şırınga ile, direk koy buhar makineniz varsa içine su mu koyuyorsun neyse işte oraya suyla karıştırarak koyabiliesin. Ya da oda makinesi ise içine koyup baş ucuna indirebilirsin solusun. Ventolin acillerde hava veriliyor ya takıyorlar nefes alması için o gıcık öksürüğü dindirmesi için bir ilaç, ama dozajı kaçmamalı, oyuzden tam ölçü kullanmak gerek onuda kilo ay olarak doktor belirliyor.