Deletedmom_58 Aslında gaz çıkarması iyi büyük abdesti de yapıyor ama bugün tadım yaptırırken hep ıkınıyordu 5ay 28 günlük
Sifakusu Benim kızımda yapıyordu hala yapar arada 🤷🏽♀️ emerken rahatladığı için bence yerken de rahatlıyor diye düşünüyorum