Merhaba herkese bebeğim 44 günlük başını tutabiliyor göz takibi yapabiliyor fakat sürekli yukarıya bakıyor. Bazen kafasını komple yukarı kaldırarak yay gibi geriyor kendini C şeklini alıyor yani geriye doğru bu normal mi sizde de oluyor mu? Aynı zamanda bebeğim sırt üstü yatırdığımda sağa sola dönme eğiliminde değil normal mi 🥲