LohusaCicegi ben o konuda şanslıyım Antep’te oturuyorum aslen Iğdırlıyım bir ay kayınvalidem baktı şimdi de Iğdır’a geldim annem yardımcı oluyor. Ama dediğim gibi bebeğimin çok uykusu var uykudan gözleri açılmıyor ama uyumuyor da.
Sizin de Allah yardmcınız olsun 🙂